WIE ZIJN WIJ?

even voorstellen...

Wij zijn Liza en Pascal en zijn bestuursleden van Stichting Kinderwensen. Wij wonen met onze dochter in Zaandam. De stichting is opgezet door de vader van Liza, Jacques, samen met huidig bestuurslid Reina.

Het ontstaan en idee achter Stichting Kinderwensen is best bijzonder. Het is een heel verhaal, maar het komt er kortgezegd op neer dat na de verkoop van een kinderopvang, het bestuur heeft besloten de opbrengst in een apart fonds onder te brengen. Liza’s vader Jacques was voorzitter van dat bestuur en heeft uiteindelijk ook de stichting samen met Reina opgezet en zij hebben zich vele jaren ingezet. Pascal en Liza hebben het stokje overgenomen.

De stichting zet zich in voor kinderen die in armoede moeten leven. We zijn op zoek naar projecten in binnen- en buitenland waar wij een rol kunnen spelen.
Dit kan een uitje zijn zoals de trip naar een pretpark, maar ook het kunnen meedoen aan muziekles, een sportdag of grotere projecten zoals een speeltuin of Sinterklaasfeest.

Om het voortbestaan van de stichting te waarborgen, is elke euro welkom, want daarmee kunnen wij nog meer kinderen helpen. Dus mocht je een donatie willen doen, klik dan hier.

Mocht je een leuk idee hebben, een donatie via Tikkie willen doen, hulp op een andere manier of een aanvraag willen doen, stuur ons een bericht via het contactformulier.